Wij zorgen voor de juiste tractie! Elgentos is gespecialiseerd in het overnemen van projecten die door (matige) technische kennis geremd worden in de voortgang.
Dat geldt vooral voor de e-commerce branche, waar de ontwikkelingen zich elkaar snel opvolgen. Voor een webshop is het cruciaal om niet geremd te worden door een project dat niet vooruit komt. Wij hebben een proces ontwikkeld dat problemen snel identificeert en planmatig oplost voor een stabiele basis op de lange termijn. Hiermee voorkomen we downtime en andere bottlenecks in het proces. Hoe doen we dit? Lees hieronder meer!
1
In de inventarisatie fase gaan we samen uitzoeken waar de pijnpunten zitten in de huidige shop. We stellen prioriteiten vast en maken een plan van aanpak met een planning.
2
Na het adresseren van de acute problemen is het belangrijk om een basislijn te defineren waar op verder gebouwd kan worden. Het idee hierachter is dat we in eerste instantie niet iedere regel code aanraken, iets wat erg kostbaar zou zijn. We maken een basislijn, en gedurende de tijd (her) schrijven we de code naar onze standaarden.
3
Tijdens de technische onboarding zullen we het technische beheer van de webshop en alle andere relevante onderdelen van het IT landschap overnemen en de techniek overzetten naar onze systemen.
Naast de techniek zullen we jullie bekend maken met de ins en outs van ons proces. De project manager van het team zal jullie uitleggen hoe onze sprints verlopen, hoe de facturering wordt gedaan.
4
Eindelijk is het project klaar voor solide doorontwikkeling. Uiteraard zorgen we dat dat ook zo blijft. Altijd klaar voor die piek in sales als die ene influencer post of een andere grote campagne start. Ook bouwen we verder aan proces optimatisatie en mooie features voor je klanten. Rock solid.
Door slim te kijken naar waar de bottlenecks liggen van de webshop hebben we voor een klant een aanzienlijke besparing in de maandelijkse hostingkosten gerealiseerd.
Korte omlooptijd van voorraad en gekoppeld met een extern systeem? Als dit niet goed werkt, kan dit veel frustratie bij klanten veroorzaken. Voor een klant hebben we, met behoud van de frontend performance, een altijd kloppende voorraad gerealiseerd.
Door het implemeteren van een simpelere checkout is de drop off hier met ruim 20% verminderd.
Wil je meer weten?
Plan een afspraak!Wij zorgen voor de juiste tractie! Elgentos is gespecialiseerd in het overnemen van projecten die door (matige) technische kennis geremd worden in de voortgang.
Dat geldt vooral voor de e-commerce branche, waar de ontwikkelingen zich elkaar snel opvolgen. Voor een webshop is het cruciaal om niet geremd te worden door een project dat niet vooruit komt. Wij hebben een proces ontwikkeld dat problemen snel identificeert en planmatig oplost voor een stabiele basis op de lange termijn. Hiermee voorkomen we downtime en andere bottlenecks in het proces. Hoe doen we dit? Lees hieronder meer!
1
In de inventarisatie fase gaan we samen uitzoeken waar de pijnpunten zitten in de huidige shop. We stellen prioriteiten vast en maken een plan van aanpak met een planning.
2
Na het adresseren van de acute problemen is het belangrijk om een basislijn te defineren waar op verder gebouwd kan worden. Het idee hierachter is dat we in eerste instantie niet iedere regel code aanraken, iets wat erg kostbaar zou zijn. We maken een basislijn, en gedurende de tijd (her) schrijven we de code naar onze standaarden.
3
Tijdens de technische onboarding zullen we het technische beheer van de webshop en alle andere relevante onderdelen van het IT landschap overnemen en de techniek overzetten naar onze systemen.
Naast de techniek zullen we jullie bekend maken met de ins en outs van ons proces. De project manager van het team zal jullie uitleggen hoe onze sprints verlopen, hoe de facturering wordt gedaan.
4
Eindelijk is het project klaar voor solide doorontwikkeling. Uiteraard zorgen we dat dat ook zo blijft. Altijd klaar voor die piek in sales als die ene influencer post of een andere grote campagne start. Ook bouwen we verder aan proces optimatisatie en mooie features voor je klanten. Rock solid.
Door slim te kijken naar waar de bottlenecks liggen van de webshop hebben we voor een klant een aanzienlijke besparing in de maandelijkse hostingkosten gerealiseerd.
Korte omlooptijd van voorraad en gekoppeld met een extern systeem? Als dit niet goed werkt, kan dit veel frustratie bij klanten veroorzaken. Voor een klant hebben we, met behoud van de frontend performance, een altijd kloppende voorraad gerealiseerd.
Door het implemeteren van een simpelere checkout is de drop off hier met ruim 20% verminderd.
Wil je meer weten?
Plan een afspraak!